Search This Blog

Tuesday, April 26, 2011

Jgn tangisi ape yg Bukan milikMU

Sebelom ni aku banyak juga kecewa tpi after ak bce sometink artikel baru aku sedar ape sebab dan musibah yg telah aku hadapii....INI BUKAN PASAL CINTA!!!....aku x pernah POn bercinta.

Ade la maybe kadang2 dulu2 result terok ker...kene marah ngn mak ker hehheehe...nakal sgt ak ney...
sebenarnyer aku mudah frust klu x dpt achieve sesuatu dgn baik...tpi kadang2 tu aku pikir 2,3 kali jugak sebelom proceed....kadang2 kita NAK!!! tapi tak tercapai dan kenyataan yang tidak sesuai dengan harapan.
klu ade jer problem aku akan
SenyaP a few Days
Pastu Setelkan problem cepat2 nanti ak x boley tido mlm

Ada ler imbuhan Siket kaT sini hehe....
Sesungguhnya tidak mudah menyedari bahawa apa yang

bukan menjadi hak kita tak perlu kita tangisi. Banyak orang

yang tidak sedar bahawa hidup ini tidak punya satu hukum

harus berjaya, harus bahagia atau harus-harus yang lain.
Betapa banyak orang yang berjaya tetapi lupa bahawa
hakikatnya semua itu pemberian Allah sehingga
membuatnya sombong dan bertindak sewenang
-wenangnya. Begitu juga kegagalan sering tidak dihadapi
dengan betul. Padahal dimensi tauhid dari kegagalan 
adalah tidak tercapainya apa yang memang bukan hak kita.
Padahal hakikat kegagalan adalah tidak terengkuhnya apa
 yang memang bukan hak kita.
Apa yang memang menjadi milik kita di dunia, samada
rezeki, jawatan atau kedudukan, pasti Allah akan berikan.
Tetapi apa yang memang bukan milik kita, kita tidak akan
mampu miliki; walaupun ia nyaris menghampiri kita atau
meskipun kita bermati-matian berusaha mendapatkannya.
Betulkan apa yang sepatotnyer dibetolkan....hiyayaya GUD 
LUK Noriii.....=D

JGN TANGISI KLU X DPT RESULT ELOK NANTI HIHIHIH....

No comments:

Post a Comment